Co automatizace umí

Email marketing
Budoucnost emailingu je jasná! Zasáhnout ty správné zákazníky, tím správným obsahem v tu pravou chvíli. Posílejte personalizované emaily už dnes.
CRM
Využijte jiného a komplexního pohledu na své zákazníky. Mějte všechny informace na jednom místě a využijte jich přesně tak, jak budete potřebovat.
Mobilní marketing
Sbírejte informace o svých uživatelých mobilních aplikací a přispůsobujte se jejich potřebám v reaálném čase. Máme jediné řešení na trhu pro mobilní applikace.
Personalizace webu
Přispůsobujte obsah svých stránek v reálném čase. Využijte UI a strojového učení k doporučování toho, po čem zákazníci právě touží.
Lead generation
Udělejte ze svých anonymních návštěvníků konverzní zákazníky. Zobrazujte pop-up okna a formuláře přesně podle jejich zájmů.
Live chat
Komunikujte se svými zákazníky tam, kde právě jsou, na vašich stránkách! Automatizujte konverzace a vytvářejte nové konverze v reálném čase.
Sociální média
Oslovte své návštěvníky na sociálních sítích přesně cílenou a vytvořenou reklamou pro jejich potřeby. Nebuďte pro ně cizinec.
Webové notifikace
Zastihněte své kontakty přesně ve chvíly, kdy jsou online. Získejte si jejich pozornost dalším kanálem komunikace a udržte si pozornost.
On-site vyhledávání
Udělejte ze svého vyhledávání nový zdroj konverzí. Pomozte svým návštěvníkům díky perosnalizaci najít přesně to, co hledají.

S čím vám pomůžeme

Analýza a doporučení
Zjistíme vaše potřeby, provedeme analýzu a najdeme vhodná místa pro automatizaci. Nasledně doporučíme další postup.
Nastavení a kontrola
Před optimalizací připravíme procesy, nastavíme KPIs, zkontrolujeme měření a vytvoříme automatizační strategii.
Implementace
Na základě dohodnutých KPI iplementujeme automatizační nástroj a spustíme kampaně. Připravíme reporting a zaškolíme personál.
Testování a reporting
Otestujeme navržené řešení, vyladíme jednotlivé kampaně, nástroje i procesy a doručíme výsledky dle předem stanovených KPIs.

Možnosti automatizace

Behaviorální profilování
Dejte si dohromady zákaznické chování a prodejní data a udelějte si dokonalý obrázek o svých zákaznících.
Omnichannel
Komunikujte se svými zákazníky tam, kde právě jsou. Konzistentě a lépe než multikanálovým marketingem.
Personalizace
Každý jsme jiný, nebídněte svým návštěvníkům to, co právě oni chtějí. Posuňte své kampaně na individuální level.
Doporučování produktů
Překvapte své zákazníky perfektním doporučením produktů, které právě shánějí a zvyště své konverze on-site.
UI a Strojové učení
Přesné predikce a doporučování mají dnes obrovskou hodnotu. Využijte přesných analýz zákaznického chování na pozadí.
Řízení hodnoty zákazníků
Zvyšte hodnotu svých zákazníků díky automatizovaným akcím navrženým pro různé nákupní cykly.
Zpracování dat Real-time
Sbírejte data, personalizujte obsah, aktivujte procesy a reagujte okamžitě podle akcí vašich zákazníků.
Integrace
Propojte své systémy jako CRM, databáze a automatizační nástroje. Pracujte se všemi daty, které o svých zákaznících máte.
Analytika a optimalizace
Sledujte nejdůležitější hodnoty vašich kampaní a optimalizujte je k maximálnímu výkonu pomocí A/B testování.

Největší benefity automatizace?

Skoro 70% dotázaných v průzkumu, který byl učiněn mezi společnostmi, které automatizaci používají, se shodli, že vylepšené cílení komunikace je naprosto zásadní benefit automatizace. Lepší zákaznická zkušenost s webem, který personalizuje obsah spolu s nárůstom ROI jsou jako další zásadní benefity automatizace marketingu dotázaných společností.
 
Automatizací marketingu a strategií se zabíváme a přesně toto můžete docílit i vy na svém projektu. 
Vylepšené cílení komunikace68%
Lepší zákaznická zkušenost46%
Zvýšení efektivity (ROI)33%
Nárůst konverzního poměru30%
Snížení nákladů na marketing26%
Chci automatizaci

Pro koho je automatizace vhodná

  • Ecommerce
  • B2B
  • B2C a retail
  • Ubytování, hotely, penziony
  • Prodejci nemovitostí
  • Poradci a jednotlivci
  • Pořadatelé akcí
  • Cestovní agentury
  • Každý kdo pracuje se zákaznickými daty

Vyberte si naše řešení

Nástroje pro automatizaci

Proč společnosti nezačali s automatizací?

Nedostatečné know -how, lidské zdroje a strategie automatizace vyšli v průzkumu: Liana “The Benefits and Challenges of Marketing Automation” (2017) jako hlavní příčiny společností, proč ještě nezačali s marketingovou automatizací.
 
Automatizací se zabíváme a přesně s tímto Vám dokážeme pomoci. Začněte automatizovat ještě dnes a nechte svou konkurenci daleko za sebou! 
Nedostatek know-how56%
Nedostatek lidí48%
Strategie automatizace33%
Nedostatek zákaznických dat21%
Chci automatizaci

Domluvte si schůzku

Kontaktujte nás

Máte zájem posunout svůj projekt na další úroveň? Chcete zjistit, co můžete zlepšit, jak získat větší návštěvnost, anebo plánujete začít s marketingovou automatizací?

Kontaktujte nás a společně najdeme řešení.