Personalizace webů

Ano! Personalizace vašeho eshopu nebo webu vám zvedne obrat, ušetří práci a zlepší zákaznickou zkušenost. My víme, že to tak je a také víme, jak doho dosáhnout. Teď je řada na vás, zkuste se zamyslet, kde všude vám může dynamická personalizace pomoci a jak daleko vás může posunout k potřebám vašich zákazníků. Personalizujte svůj eshop a vydejte se cestou budoucnosti automatizovaného marketingu, rádi půjdeme s vámi.

Co získáte personalizací eshopu nebo webu?

  • Nárůst obratu, průměrné objednávky, času zákazníka na webu a vyšší konverzní poměr
  • Lepší zákaznický zážitek z návštěvy vašeho webu
  • Úsporu času při správě produktových bloků na eshopu vašimi administrátory
  • Efektivnější marketing a jeho nižší cenu
  • Lepší nakládání s behaviorálními daty svých zákazníků
  • Personalizace funguje automaticky dle nastavených a dohodnutých pravidel běz vašich dalších zásahů
  • Možnost využít data pro další nástroje například personalizovaný dynamický emailing
  • Velkou konkurenční výhodu díky technicky vyspělému řešení, které si nemusíte sami programovat

Co dostanete:

  • Konzultaci strategie automatizace a personalizace vašeho webu
  • Doporučení „Quick wins“ personalizovaných bloků přesně pro vaše potřeby s vyčíslením předpokládaných výsledků a předběžné návratnosti investice
  • V průměru zvyšujeme obrat + 5 až 44%
  • Nasazení, implementaci a testování vámi vybraných personalizací webu
  • Analytiku vysledků dle dohodnutých KPI

Co se personalizuje u eshopů

  1. Produktové bloky na Home Page
  2. Doporučující bloky v kategoriích
  3. Produktové bloky v košíku a předpošíku
  4. Doporučené produkty na detailu produktu
  5. Personalizované On-Site vyhledávání
  6. Dodatečné informace jako „Právě si prohlíží“, „Tento týden zakoupilo“, a další

Jak postupujeme:

  • Analyzujeme současný stav a potřeby klienta
  • Navrhneme řešené personalizace vašeho webu s největší přidanou hodnotou nejrychlejší návratností investice
  • Nasadíme nástroj personalizace a začneme sbírat data – nasazení do 14-ti dní
  • Nasadíme vybrané bloky a spustíme A/B testy
  • Po zhruba 2-3 měsících mohou personalizované bloky fungovat na plný výkon
  • Provedeme optimalizace
  • Reportujeme výsledky přínosu personalizací

Pro koho je personalizace vhodná?

  • Aby perosnalizace eshopu fungovala, je potřeba mít dostatečnou návštěvnost. Pokud máte zájem o personalizaci svého eshopu, budeme toto konzultovat na základě přístupu do Google Analytics a následné analýze návratnosti investice
  • Personalizace je vhodná pro eshop nebo web s produkty jakkékoli velikosti

Case study Personalizace:

A/B test produktové bloky na homepage: Člověk vs. Stroj

Spojte se s námi: