Jak Persoo pomáhá eshopů:

0%
nárůst tržeb
0%
nárůst prům. objednávky
0%
počet transakcí

Doporučování produktů

Top produkty, nejprodávanější, související, alternativní, naposledy prohlížené nebo zobrazení na 404

Zobrazujte svým návštěvnníkům relevantní produkty, které je budou zajímat! Díky algoritmu, který Persoo vyvinulo je možné zobrazovat každému zákazníkovy relevantní a personalizované návrhy produktů dle předem stanovených kritérií. Nejčastěji na Homepage, v košíku, kategorii nebo kdekoli si řeknete.

Dík měření víme, že takto personalizované produktové bloky zvedají celkový výkon vašeho eshopu. Zjistěte více o možnosti personalizace svého eshopu a kontaktujte nás.

KONZULTACE

Personalizované vyhledávání a našeptávání

Rychlé, přesné a personalizované výsledky vašeho on-site vyhledávání

Když zákazník hledá něco z vaší nabídky, musí to najít. To je základní předpoklad úspěšné konverze na vašem eshopu. Díky pokročilým algorytmům Persoo, zákazník nejen najde co hledá a to včetně překlepů a chyb ale také se mu výsledky zobrazují personalizovaně na základě jeho chování a chování jiných zákazníků. Součástí vyhledávání je i chytré našeptávání a parametrické filtrování dle vašich požadavků.

Díky měření a nasazení vyhledávání na desítkách českých e-shopů víme, že vyhledávání samotné může dosahovat až +44% nárůstu obratu z vyhledávání. Zjistěte více o možnostech personalizace svého e-shopu a domluvte si rychlou prezentaci a konzultaci personalizace.

KONZULTACE

Jak Persoo funguje

Rozpoznávání zákazníků
Sbírá data o návštěvnících a vytváří podrobné zákaznické profily, které obsahují historii návštěv a nákupů, chování v prohlížeči, zájem či projevený nezájem o konkrétní produkty a kategorie, sleduje demografické údaje, účinnost akcí, klíčové segmenty a další důležitá související data.
Rozhodování
Rozhoduje o nejvhodnější nabídce pro konkrétního klienta. Dokáže vybrat vhodný produkt, argument nebo reklamu a rozpoznat správný okamžik, kdy klientovi tuto informaci podat a ovlivnit tak nákup.
Aktivní prodej
V reálném čase upravuje obsah stránek, zobrazuje cílenou reklamu, odesílá e-maily, spouští chat, pomáhá s orientací či nalezením oblíbených produktů nebo předá klíčové informace call centru.

S čím vám pomůžeme

Analýza a doporučení
Zjistíme vaše potřeby, provedeme analýzu a najdeme vhodná místa pro automatizaci. Nasledně doporučíme další postup.
Nastavení a kontrola
Před optimalizací připravíme procesy, nastavíme KPIs, zkontrolujeme měření a vytvoříme automatizační strategii.
Implementace
Na základě dohodnutých KPI iplementujeme automatizační nástroj a spustíme kampaně. Připravíme reporting a zaškolíme personál.
Testování a reporting
Otestujeme navržené řešení, vyladíme jednotlivé kampaně, nástroje i procesy a doručíme výsledky dle předem stanovených KPIs.

Osobní nebo online prezentace Persoo?